Sorry, no content related to "33" was found

Please try to change other keywords or reach out to us via the help button

Min ordre kom aldri frem, hva gjør jeg nå?
Min ordre kom aldri frem, hva gjør jeg nå?

Å nei! Forhåpentligvis skjer ikke dette, men hvis det skjer, selv om fraktselskapene våre jobber uavhengig for å levere pakken din, finner vi ut av dette sammen!

Hvis det er merket levert og det bare har vært én dag - vær tålmodig! Noen ganger skanner transportørene den før den kommer til deg. Hold øye med de neste timene!

Hvis sporingen ikke har blitt oppdatert på uvanlig lang tid, eller hvis den aldri ble oppdatert siden den ble laget, er sjansen stor for at den gikk tapt under transporten. Send inn et krav til transportøren. Hvis det ikke er noen konklusjon etter to uker, vennligst gi oss beskjed, så vil vi se på å erstatte eller kreditere deg for bestillingen din.

Hvis leveringsadressen var et midlertidig sted, påtar vi oss ikke ansvar hvis mottakeren ikke lenger er på den adressen ved levering innenfor den forventede leveringstidslinjen.

Fikk du svar på dine spørsmål?

Thank you for your feedback

Fraktalternativer
Hvor er pakken min?

"; script.defer = true; document.head.appendChild(script); } });