Sorry, no content related to "33" was found

Please try to change other keywords or reach out to us via the help button

Frakt og levering
Frakt og levering
Fraktalternativer
Hos oss kan du velge mellom tre ulike fraktmetoder:1. Fri frakt på bestillinger fra 1000 kr (under 35kg)Velger du dette alternativet vil det bli gratis frakt på din bestilling. Da bestemmer vi hvilken fraktmetode som egner seg best for din bestilling. De ulike alternativene kommer opp når du er i kassen, og da vil det stå "Gratis" på et av alternativene. Fraktselskapet vi benytter oss av er hovedsakelig PostNord. Får ikke bestillingen din plass i postkassen, vil den bli sendt til nærmeste postkontor. Du vil da motta en hentelapp per post, e-post eller/og varsling på SMS.Normal leveringstid: 1-3 virkedager fra pakken er sendt fra oss.2. 39 kr til 999 kr i frakt på bestillinger under 1000 kr (under 35kg)Dette alternativet har en pris på 39kr til 999kr, avhengig av leveringsmetode. Her velger vi en anbefalt leveringsmetode for deg, men du kan selvfølgelig velge hjemlevering om du ønsker det.Normal leveringstid: 1-3 virkedager fra pakken er sendt fra oss.3. Hjemlevering med sporingDette er en sporingspakke som blir levert hjem på døren til deg. Du mottar en SMS fra postmannen når sendingen er på vei og de ringer 30 til 60 minutter før de kommer. Levering på døren gjelder mandag til fredag mellom kl 17 og 21. Om du ikke er hjemme på leveringstidspunkt, blir pakken din levert til nærmeste postkontor. Det har en fastpris på 109 kroner og velger du dette alternativet faller fri frakt bort.Normal leveringstid: 1-3 virkedager fra pakken er sendt fra oss. 
Hvor er pakken min?
Normal leveringstid er 1-3 virkedager etter at pakken sendes fra oss. Lenke til sporing av pakken(e) finnes i mailen du mottar fra oss når pakken sendes fra vårt lager. Vennligst sjekk e-posten med sendingsbekreftelse fra oss. Har du ikke mottatt en e-post med sendingsbekreftelse, så husk å sjekke søppel/spam mappen.Alternativt kan du ha oppgitt feil e-post ved kjøp, og da ber vi deg å sende en kort e-post til oss der du etterlyser sporing med fult navn, riktig e-postadresse og telefonnummer. Vi vil oppdatere din ordre og sende ut en ny e-post med sporing.Du kan også fylle inn sporingsnummeret direkte hos speditøren:PostNordBring/Posten
Min ordre kom aldri frem, hva gjør jeg nå?
Å nei! Forhåpentligvis skjer ikke dette, men hvis det skjer, selv om fraktselskapene våre jobber uavhengig for å levere pakken din, finner vi ut av dette sammen!Hvis det er merket levert og det bare har vært én dag - vær tålmodig! Noen ganger skanner transportørene den før den kommer til deg. Hold øye med de neste timene!Hvis sporingen ikke har blitt oppdatert på uvanlig lang tid, eller hvis den aldri ble oppdatert siden den ble laget, er sjansen stor for at den gikk tapt under transporten. Send inn et krav til transportøren. Hvis det ikke er noen konklusjon etter to uker, vennligst gi oss beskjed, så vil vi se på å erstatte eller kreditere deg for bestillingen din.Hvis leveringsadressen var et midlertidig sted, påtar vi oss ikke ansvar hvis mottakeren ikke lenger er på den adressen ved levering innenfor den forventede leveringstidslinjen.

"; script.defer = true; document.head.appendChild(script); } });