Sorry, no content related to "33" was found

Please try to change other keywords or reach out to us via the help button

Bestilling
Bestilling
Før du legger inn en bestilling
For at pakken din skal komme trygt og raskt frem, er det viktig at adressen og navnet ditt står tydelig på postkassen. Hvis ikke vil ikke posten levere pakken i postkassen og pakken vil da bli returnert innen 3 uker.Husk å se over at adresse, gatenummer, telefonnummer og e-posten din stemmer før du fullfører bestillingen. Om e-posten ikke er riktig vil du ikke få ordrebekreftelse eller hentemelding på e-post. Likeledes vil vi anmode at du sjekker ordrebekreftelsen når du mottar den slik at du er sikker på at det er riktig.
Bytte en vare
Bytte? Slik gjør du:1. Legg inn ny bestilling i nettbutikken på de varene du ønsker å bytte til.2. Lag returetikett for den andre ordren:Gå til retur.elbilgrossisten.noVelg retur med returkodeBruk returkode: Elbilgrossisten (case sensitive / versalsensitiv)Fyll inn ditt telefonnummer - Alternativt fyller du ut din kontaktinformasjonen manueltMERK forsendelsen med ditt ordrenummer - Dette gjøres i feltet "AVSENDERS REFERANSE (IKKE PÅKREVET)". Ditt ordrenummer står i overskriften i e-posten fra oss.Velg kollistørrelsen som passer din pakke.Kopier sendingsnummeret når fraktetiketten er opprettetFyll ut vårt digitale returskjema.Print ut fraktetiketten og levér inn pakken til nærmeste PostNord utleveringsstedOrdrenummeret ditt finner du i ordrebekreftelsen, i din Klarna app eller din konto (hvis du valgte å opprette en konto).3.Har du betalt for varene du sender i retur, får du pengene tilbakebetalt så snart vi har mottatt og behandlet din retur. Har du ikke betalt må du logge deg inn på www.klarna.no for å registrere en retur der slik at du ikke får purregebyrer i mellomtiden. Du står selv ansvarlig for å unngå purregebyrer.Den nye bestillingen din betaler du som normalt, og eventuelle fraktkostnader dekker kunden selv.
Kan jeg kansellere/endre min bestilling?
Endring av bestilling/ordreDet er kun mulig å gjøre endringer på en bestilling/ordre som ikke er sendt (lukket i vårt system). Vi minner om at endring medfører forsinkelse på din ordre som følge at du må godkjenne betaling / fullføre betalingen på nytt for et annet beløp.Kansellering av bestilling/ordreSå lenge bestillingen din ikke er pakket og utsendt har vi fortsatt mulighet for å kansellere din ordre. Dersom den allerede har blitt sendt har du naturligvis mulighet for å returnere varene tilbake.
Hvor fyller jeg inn rabattkoden?
Du legger inn rabattkode i kassen, før du betaler for ordren. Der finner du et rabattkodefelt som det står "rabattkode", der skriver du inn koden du har og trykker på "Bruk". Da vil koden aktiveres på ditt kjøp. Dette må gjøres før du trykker deg videre for å fullføre kjøpet ditt.

"; script.defer = true; document.head.appendChild(script); } });